20 Bant Telefon 4G 5G WIFI GPS VHF UHF RC315 433 868 Sinyal Karıştırıcı Jammer

7 Kişi şu anda bu ürünü inceliyor!
product delivery 1

Hızlı Kargo

Aynı Gün Kargolama

product meny products 1

Yüksek Kalite

%100 Memnuniyet

product support 1

7/24 Destek

Hep Yanınızdayız

1 Yıl Garanti

Tüm Ürünler de Garanti

Ürün Açıklaması

Sertifikasyon Model Numarası Paketleme Detayları Teslimat Süresi Tek Kanal Çıkış Gücü Güç Kaynağı Boyut
CE & ROHS EST-502F20 Nötr paketleme 1-3 iş günü +33dBm / 2W AC220V / DC12V 20A 376×235×58 mm (Anten hariç)

20 Bant Telefon 4G 5G WIFI GPS VHF UHF RC3 Sinyal Karıştırıcı Desteklenen Frekans Bantları

KanalFrekans Bandı (MHz)
1CDMA: 851-894
2GSM: 925-960
3DCS: 1805-1880
4PCS: 1920-1990
53G: 2110-2170
62.4G WIFI: 2400-2500
7GPS L1: 1575±10
84G LTE: 725-825
94G WiMAX: 2500-2690
10UHF: 400-470
11VHF: 135-174 / LOJACK: 173.075
12RC315: 315
13433 MHz
14868 MHz
15915 MHz
16GPS L2-L5: 1170-1230
17GPS L3-L4: 1370-1390
185.8G WIFI: 5715-5860
195G1: 3400-3600
205G2: 4800-5000

20 Bant Telefon 4G 5G WIFI GPS VHF UHF RC3 Sinyal Karıştırıcı Kullanım Alanları

  • Bankalar, konferans salonları, oditoryumlar, mahkemeler, kütüphaneler, okullar, sinemalar, tiyatrolar, hastaneler
  • Devlet kurumları, askeri bölgeler, maliye, güvenlik birimleri, polis merkezleri ve komuta merkezleri

Paket İçeriği

  1. Ana Ünite (Sinyal bozucu cihaz) – 1 adet
  2. Anten Seti (20 adet)
  3. Güç Adaptörü (AC fişi) – 1 adet
  4. Kullanım Kılavuzu (Müşteri tercihine bağlı) – 1 adet

Ekstra Bilgiler

  • Çalışma Sıcaklığı: -40℃ ~ +55℃
  • Nem Dayanıklılığı: ≤90%(RH)
  • Hava Basıncı: 86~106kPa
  • Güvenlik Standartları: AC Adaptör UL (E190582) / CSA (LR112971 Seviye 3)
  • OEM ve Logo Baskısı: Mevcuttur, büyük siparişlerde uygulanabilir.
Değerlendirmeler (0)

Değerlendirmeler

Henüz değerlendirme yapılmadı.

Sadece bu ürünü satın almış olan müşteriler yorum yapabilir.

Kargolama ve Teslimat

Sıkça Sorulan Sorular

Ürünlerinizde garanti var mı?

Evet, tüm ürünlerimiz üretici garantisi altındadır. Tüketici hatası dışında, tüm ürünlerimiz 1 yıl garantilidir

Siparişimi değiştirebilir veya iptal edebilir miyim?

Siparişinizi, ödeme onayı aldıktan sonraki ilk 12 saat içinde iptal veya değiştirebilirsiniz. Bunun için hemen müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Faturam nasıl gönderilecek?

Faturanız, e-posta adresinize dijital olarak gönderilir. Ayrıca, paketin içinde basılı olarak da bulunmaktadır.

Ürün stokta yok, ne zaman tekrar gelir?

Stok durumu sürekli güncellenmektedir. Whatsapp destek butonu üzerinden bize ulaşarak stok durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.

Siparişimi mağazanızdan teslim alabilir miyim?

Tabi ki Antalyada ki ofisimizden dilediğiniz zaman gelip teslim alabilirsiniz.

Kargo İşlemleri ve Süreçler

Sipariş İşleme Süresi:

  • Siparişleriniz, ödeme onayı alındıktan sonra işleme alınır.
  • Hafta içi saat 15:00’e kadar verilen siparişler aynı gün kargoya verilir.
  • Hafta sonu veya resmi tatillerde verilen siparişler, takip eden ilk iş gününde işleme alınır.

Kargo Süresi ve Takibi:

  • Kargo teslim süresi, Türkiye içinde 1-3 iş günü arasında değişmektedir.
  • Şehir merkezlerinden uzak bölgeler için bu süre 1-2 gün uzayabilir.
  • Siparişiniz kargoya verildiğinde, takip numarası e-posta adresinize gönderilir.
  • Kargo hareketlerini ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden takip edebilirsiniz.

Kargo Ücreti ve Gönderim Bölgeleri

Kargo Ücretleri:

  • Türkiye genelinde 2000 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir.
  • 2000 TL altındaki siparişlerde sabit kargo ücreti uygulanır.
  • Kargo ücreti ödeme aşamasında sipariş toplamınıza otomatik olarak eklenir.

Gönderim Bölgeleri:

  • Türkiye’nin her yerine kargo gönderimi yapılmaktadır.
  • Şimdilik yurt dışı gönderimi yapılmamaktadır.

Teslimat Koşulları

  • Siparişleriniz, belirttiğiniz adrese kargo firması aracılığıyla teslim edilir.
  • Kargo firması, teslimat sırasında alıcının kimlik bilgilerini doğrulayabilir.
  • Siparişinizin teslimatını siz veya sizin belirlediğiniz bir kişi teslim alabilir.
  • Kargo görevlisi önünde paketinizi kontrol ediniz. Hasar görmüş paketleri teslim almayınız ve kargo görevlisine tutanak tutturunuz.

Teslimat Sorunları ve Çözümleri

Gecikmeler:

  • Kargo teslimatında yaşanabilecek olası gecikmeler için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.
  • Hava durumu, resmi tatiller veya yoğun dönemlerde gecikmeler yaşanabilir.

Adres Bilgisi Hataları:

  • Yanlış veya eksik adres bilgisi verilmesi durumunda teslimat gecikebilir.
  • Böyle bir durumda, kargo firması tarafından size ulaşılacaktır.
  • Adres değişikliği talepleriniz için sipariş verdikten sonraki ilk 12 saat içinde müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.

Eksik veya Hatalı Ürünler:

    • Teslimat sırasında paketinizi kontrol ediniz. Eksik veya hatalı ürün tespit ederseniz, aynı gün içinde müşteri hizmetlerimize bildiriniz.
    • Gerekli kontrollerin ardından eksik ürünler ücretsiz olarak yeniden gönderilir.